Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.

Revolt Advanced Pro
GRAVEL CRUSHER
Najważniejsze informacje
Zaprojektowany na podstawie lekkiej ramy kompozytowej Advanced z geometrią na szutry, aby można było ruszać w długie, trudne trasy, mając większą kontrolę i mniej się męcząc. Kompozytowy widelec wygładza wyboje, a sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse tłumią wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c, więc można po prostu płynąć nad dziurami i nierównościami. Jeśli dodać do tego przemyślne elementy ramy, takie jak osłona rury dolnej X-Defender i system Smart Mount System do bagażnika i błotnika, to otrzymamy wszystko, czego potrzeba, by ruszać na szutrowe przygody.

RAMA W TECHNOLOGII ADVANCED COMPOSITE
WIDELEC W TECHNOLOGII ADVANCED COMPOSITE
Wysokojakościowy surowiec jakim są nasze włókna węglowe jest łączony w naszych fabrykach ze specjalnie opracowanymi żywicami. Tak powstaje materiał do budowy kompozytowych rowerów o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt ramy jest wykonany jako jeden, integralny element do którego powstania użyto opatentowanej technologii Modified Monocoque Construction.
GEOMETRIA COMPACT ROAD
Pod koniec lat 90. XX wieku Giant radykalnie zmienił kształt ramy, aby zapewnić przewagę zawodowym kolarzom ze swojej drużyny. Pomysł jest genialnie prosty: górna rura, która jest nachylona ku dołowi od główki ramy do rury podsiodłowej, zmniejsza rozmiar przedniego i tylnego trójkąta ramy. Mniejsze trójkąty sprawiają, że rower jest lżejszy i sztywniejszy.
Technologia D-Fuse
Opatentowana kierownica, która została uformowana na kształt litery D. Wyjątkowy kształt kierownicy i wykorzystanie właściwości materiału sprawiają, że kierownica jest bardziej podatna na ugięcia w dół, pochłaniając wstrząsy i wibracje. Jednocześnie zapewnia większą sztywność, gdy ciągniemy kierownicę do góry na przykład podczas pokonywania stromego podjazdu lub sprintu. Opatentowana kompozytowa rura wspornika podsiodłowego o przekroju litery D ogranicza wibracje, co zwiększa płynność jazdy i sterowność roweru.
Zintegrowane hamulce tarczowe
Rama została zaprojektowana z integracją hamulców tarczowych, co zapewnia doskonałą skuteczność hamowania w każdych warunkach pogodowych i drogowych.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
MEGADRIVE
Masywna rura dolna o prostokątnym przekroju wraz z powiększoną rurą górną tworzą układ zapewniający najwyższą precyzję sterowania. Zaprojektowana w ten sposób rura dolna gwarantuje niespotykaną dotychczas sztywność konstrukcji podczas pedałowania.
PowerCore
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
Inteligentny system montażu
Kompatybilny z akcesoriami innych firm, zintegrowany system mocowania ułatwia dostosowanie do bagażników, błotników i innych akcesoriów.
Galeria zdjęć
Selecting any of the image buttons will open a larger image gallery with image descriptions
Technologie
Technologia Advanced Composite
Geometria Compact Road
Wspornik podsiodłowy D-Fuse
MegaDrive
OverDrive
PowerCore





































