Najnowocześniejszy materiał aluminiowy wykonany jest głównie ze stopu 6011 i zapewnia najlepszy w swojej klasie stosunek wytrzymałości do wagi. Ramy te charakteryzują się również unikalnymi technologiami spawania, które zapewniają wysoką wydajność podczas jazdy.
Porównaj modele |
||
Trance 29 1
Zobacz rower
|
Trance 29 2
Zobacz rower
|
|
Koła
|
Giant AM 29, ETRTO: 30-622, Tubeless Ready, aluminium | Giant AM 29, ETRTO: 30-622, Tubeless Ready, aluminium |
---|---|---|
Manetki
|
Shimano SLX SL-M7100, 1x12 | Shimano Deore, 1x12 |
Korba
|
Shimano SLX, 30t, linia łańcucha 55mm | Praxis Cadet M24, 30t, linia łańcucha 55mm |
Widelec
|
Fox 34 Performance, skok 130mm, GRIP damper, Boost 15x110 Kabolt, 44mm offset, custom tuned for Giant | Marzocchi Z2, skok 130mm, Rail damper, Boost 15x110 Kabolt, 44mm offset, custom tuned for Giant |
Kolor
|
Phantom Green / Black / Chrome | Metallic Black / Black |
ALUXX SL
TECHNOLOGIA ZAWIESZENIA MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują ze sobą, aby stworzyć jeden pływający punkt obrotu dla najbardziej funkcjonalnego, wydajnego i niezależnego systemu zawieszenia.
KOMPOZYT ADVANCED FORGED
Wykorzystując najnowocześniejszy, wysokociśnieniowy proces formowania, wytwarza się górny łącznik z włókna węglowego o skomplikowanym kształcie, który jest lżejszy, sztywniejszy i mocniejszy niż jego aluminiowy odpowiednik.
DODATKOWY SCHOWEK
Rama wyposażona jest również w nowe funkcje przydatne podczas jazdy po szlakach, w tym mocowanie na schowek na narzędzia, znajdujące się w dolnej części górnej rury ramy.
REGULOWANA GEOMETRIA RAMY
Rozwiązanie flip chip umożliwia przełączanie pomiędzy dwoma ustawieniami w zależności od terenu, po którym się poruszasz. Możesz wybrać niską pozycję do jazdy w dynamicznym, trudnym terenie lub wysoką do jazdy XC.
OVERDRIVE
Zaprojektowane tak, aby zapewnić precyzyjne sterowanie przednią częścią roweru, system ponadwymiarowych łożysk główki ramy (1 1/2" dolne i 1 1/8" górne) oraz stożkowa rura sterowa współpracują ze sobą w celu uzyskania optymalnej sztywności sterowania.
ZINTEGROWANE OTWORY NA PRZEWODY
Nowy projekt polegający na wewnętrznym prowadzeniu przewodów to przejrzysty wygląd i wydajność linek i pancerzy przerzutek i sztycy regulowanej.
UKŁAD NAPĘDOWY
Dużo większy obszar środka suportu/widełek dolnych to w pełni zintegrowana konstrukcja z 92-milimetrowym suportem. Asymetryczne widełki dolne zapewniają dodatkową sztywność po stronie napędowej i stabilność po stronie nienapędowej.
ZINTEGROWANE ZABEZPIECZENIE RAMY
Widełki łańcuchowe po stronie napędowej i rura dolna posiadają wbudowaną ochronę przed kamieniami i odłamkami.
TECHNOLOGIA BOOST
Większa szerokość piasty (110mm przód/148mm tył) to sztywniejsze koła dla lepszej kontroli oraz większy prześwit na opony i poprawiona linia łańcucha dla optymalnej pracy układu napędowego.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Zintegrowany bezdętkowy system kół i opon zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjazny dla użytkownika i niezawodny sposób.