Skip to main content
{{product.Name}}
{{product.Name}}
{{ product.ProductAward.Quote }}

Revolt Advanced Pro 0

2021

21 999 zł

Kontakt

Jaki jest mój rozmiar?

PORÓWNAJ

Udostępnij

Cele na szutrze są różne, ale niezależnie od tego, czy zależy Ci na pełnej prędkości, czy płynnej kontroli, ten sprzęt może to wszystko. Lekki i niezwykle wydajny na drogach, żwirze oraz nieutwardzonym terenie, został zbudowany z myślą o wytrzymałości i pewności prowadzenia, dzięki czemu możesz zaliczać codzienne przejażdżki i wielkie weekendowe przygody.

Zaprojektowany na podstawie lekkiej ramy kompozytowej Advanced z geometrią na szutry, aby można było ruszać w długie, trudne trasy, mając większą kontrolę i mniej się męcząc. Kompozytowy widelec wygładza wyboje, a sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse tłumią wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c, więc można po prostu płynąć nad dziurami i nierównościami. Jeśli dodać do tego przemyślne elementy ramy, takie jak osłona rury dolnej X-Defender i system Smart Mount System do bagażnika i błotnika, to otrzymamy wszystko, czego potrzeba, by ruszać na szutrowe przygody.

Główne korzyści

Wszechstronna geometria na szuter

Geometria do jazdy po szutrze zapewnia pozycję endurance i krótsze tylne widełki. Rezultat to precyzyjne prowadzenie, zwrotność i kontrola we wszystkich sytuacjach, od wspinaczek na pedałach po zjazdy wyboistymi gruntowymi drogami.

Precyzyjna amortyzacja

Nowa, innowacyjna kierownica Contact SLR D-Fuse oraz sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez kompromisów w kwestii sztywności niezbędnej do agresywnej jazdy szosowej. Większy prześwit ramy na opony 45c o dużej objętości, pozwalające wygładzać nierówne drogi czy trasy szutrowe albo gruntowe.

Wszechstronna wydajność

Rama z kompozytów Advanced pozwala maksymalnie wykorzystać siłę pedałowania przy zachowaniu wszechstronności, dzięki czemu Revolt Advanced zapewnia płynną, szybką jazdę na zróżnicowanych nawierzchniach.

Specyfikacja
RozmiaryS, M, ML, L, XL
KolorCosmos Navy
RamaKompozyt węglowy Advanced, 12x142mm thru-axle, disc
WidelecKompozyt węglowy Advanced, full-composite OverDrive steerer, 12mm thru-axle, disc
Tylny amortyzatorN/A
KierownicaGiant Contact SLR XR D-Fuse, 31.8
Wspornik kierownicyGiant Contact, 8°
Wspornik siodłaGiant D-Fuse SLR, kompozytowy
SiodłoGiant Approach
PedałyN/A
ManetkiSRAM Force eTap AXS
Przerzutka przedniaSRAM Force eTap AXS
Przerzutka tylnaSRAM Force eTap AXS
HamulceSRAM Force eTap AXS hydrauczline
Dzwignie hamulcaSRAM Force eTap AXS hydrauczline
Kaseta / WolnobiegSRAM Force, 12-speed, 10x36
ŁańcuchSRAM Force D1, 12-speed
Mechanizm korbowySRAM Force D1 DUB, 30/43
Srodek suportuSRAM DUB, press fit
ObręczeGiant CXR-2 Carbon Disc , 42mm
PiastyGiant CXR-2 Carbon Disc
SzprychyGiant CXR-2 Carbon Disc
OponyMaxxis Velocita, 700x40c, tubeless
Waga8,30 kg

Giant Polska zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w każdej chwili i bez uprzedzenia zmian w odniesieniu do specyfikacji przedstawionych produktów. Zdjęcia przedstawiają serie próbne lub prototypy. Kolory na zdjęciach mogą różnić się od rzeczywistych. Oferta przedstawiona na tej stronie nie stanowi oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów prawa. Zalecane ceny detaliczne mogą ulec zmianie. Podana waga roweru (bez pedałów) jest orientacyjna.

Najważniejsze informacje

Zaprojektowany na podstawie lekkiej ramy kompozytowej Advanced z geometrią na szutry, aby można było ruszać w długie, trudne trasy, mając większą kontrolę i mniej się męcząc. Kompozytowy widelec wygładza wyboje, a sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse tłumią wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c, więc można po prostu płynąć nad dziurami i nierównościami. Jeśli dodać do tego przemyślne elementy ramy, takie jak osłona rury dolnej X-Defender i system Smart Mount System do bagażnika i błotnika, to otrzymamy wszystko, czego potrzeba, by ruszać na szutrowe przygody.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 Najważniejsze informacje

Tabela rozmiarów i geometria

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

  • XS
      155 cm5’1”  to 166 cm5’5”
  • S
      159 cm5’3”  to 171 cm5’7”
  • M
      169 cm5’7”  to 181 cm5’11”
  • ML
      174 cm5’9”  to 186 cm6’1”
  • L
      179 cm5’10”  to 191 cm6’3”
  • XL
      189 cm6’2”  to 200 cm6’7”
bike diagram
  XSSMMLLXL
Długość rury podsiodłowej (mm) (inch)43016,945017,747018,549019,351020,153020,9
Kąt podsiodłowy (degrees)74,0°73,5°73,5°73,0°73,0°73,0°
Długość górnej rury (mm) (inch)53020,954021,355021,756522,257522,659023,2
Długość główki ramy (mm) (inch)1254,91355,31505,91656,51807,11957,7
Kąt główki ramy (degrees)70,5°70,5°70,5°71,0°71,0°71,0°
Wyprzedzenie widelca (mm) (inch)502502502502502502
Trail (mm) (inch)74,12,974,12,974,12,970,72,870,72,870,72,8
Baza kół (mm) (inch)101439,9102040,2103140,6103640,8104641,2106241,8
Długość tylnego trójkąta (mm) (inch)42516,742516,742516,742516,742516,742516,7
Obnizenie srodka suportu (mm) (inch)702,8702,8702,8702,8702,8702,8
Stack (mm) (inch)54821,65582257222,558823,160223,761624,3
Reach (mm) (inch)37314,737514,83811538515,239115,440215,8
Przekrok (mm) (inch)71928,373428,975229,676830,278630,980331,6
Szerokość kierownicy (mm) (inch)42016,542016,544017,344017,346018,146018,1
Długość wspornika kierownicy (mm) (inch)702,8803,1903,51003,91003,91003,9
Długość ramienia korby (mm) (inch)1706,71706,7172,56,8172,56,81756,91756,9
Rozmiar kół 700C700C700C700C700C700C

Technologie

Technologia Advanced Composite
OverDrive
Wspornik podsiodłowy D-Fuse
System Giant Tubeless

Giant Polska zastrzega sobie prawo do wprowadzenia w każdej chwili i bez uprzedzenia zmian w odniesieniu do specyfikacji przedstawionych produktów. Zdjęcia przedstawiają serie próbne lub prototypy. Kolory na zdjęciach mogą różnić się od rzeczywistych. Oferta przedstawiona na tej stronie nie stanowi oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów prawa. Zalecane ceny detaliczne mogą ulec zmianie. Podana waga roweru (bez pedałów) jest orientacyjna.