W naszej własnej fabryce kompozytów wykorzystujemy najwyższej klasy surowe włókna węglowe z zastosowaniem najbardziej zaawansowanych metod inżynieryjnych i konstrukcyjnych, takich jak Continuous Fiber Technology, Carbon Nanotube Technology oraz Fusion Process.
Jeźdź długo i szybko. Superlekka i niezwykle komfortowa flagowa seria Defy powraca, aby odzyskać tytuł idealnego roweru endurance. To najlepszy wybór na nadchodzące gran fondo, które zakreśliłeś w kalendarzu.
Główne korzyści
PROSTOTA UŻYTKOWANIA
Wolna od kłopotliwych rozwiązań technologicznych rama, jest jedną z najlżejszych w swojej kategorii. Dzięki doskonałej równowadze wysokiej precyzji prowadzenia i najwyższego komfortu, oferuje prostotę - „mniej znaczy więcej” podczas jazdy długodystansowej.
DOPRACOWANA AMORTYZACJA
Rama i widelec klasy Advanced SL zostały zaprojektowane specjalnie do pokonywania długich dystansów, zapewniając płynną i wydajną jazdę, która minimalizuje zmęczenie. Nowe komponenty D-Fuse współpracują ze sobą, aby dodatkowo pochłaniać wstrząsy i wibracje na drodze.
PEŁNA KONTROLA
Nowa kierownica Contact D-Fuse ma ergonomiczny kształt i 8-stopniową flarę dla większego komfortu i kontroli podczas całodziennej jazdy. Szerokie, obręcze hookless z włókna węglowego (szerokość wewnętrzna 22,4 mm) są przystosowane do szerokich opon bezdętkowych (do 38 mm), a wysokość obręczy 36 mm zapewnia stabilne, przewidywalne prowadzenie przy bocznym wietrze.
KOMPOZYT KLASY ADVANCED SL
OVERDRIVE AERO
Rura sterowa w kształcie litery D wraz z odpowiednimi podkładkami, zapewnia niezwykle aerodynamiczny, łatwiejszy w obsłudze system wewnętrznie poprowadzonych przewodów hamulcowych i przerzutek.
SZTYCA D-FUSE SLR
Opatentowana sztyca jest wyposażona w rurę kompozytową o przekroju litery D, która lepiej pochłania drgania na drodze bez konieczności stosowania rozwiązań mechanicznych lub specjalnych wkładek. Zoptymalizowany układ warstw kompozytu pomaga zwiększyć ogólną amortyzację o 40% w porównaniu z poprzednią generacją.
KIEROWNICA CONTACT SLR D-FUSE
Lekka kierownica z włókna węglowego z rurami w kształcie litery D łączy komfort (o 40% lepsze pochłanianie drgań niż poprzednia generacja) z większą sztywnością ciągnącą (w górę), co zapewnia lepszą wydajność podczas sprintu i wspinaczki
POWERCORE
Znacząco powiększony obszar suportu o szerokości 86 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
BEZDĘTKOWY SYSTEM KÓŁ
Zaprojektowany z wykorzystaniem zastrzeżonej technologii Dynamic Balanced Lacing, ten bezdętkowy system kół karbonowych zapewnia doskonałą wydajność, precyzyjną kontrolę i komfort.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Rama/kierownica/mostek mają unikalne prowadzenie przewodów, które zapewnia elegancki, uporządkowany wygląd i wydajność.
ZINTEGROWANE HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec zostały zaprojektowane specjalnie do hamulców tarczowych w standardzie flat-mount, w tym przednich i tylnych osi przelotowych 12 mm, aby zapewnić niezawodne hamowanie w każdych warunkach pogodowych i drogowych.
MOSTEK CONTACT SLR AEROLIGHT
Kompozytowy, zintegrowany mostek z częściowo wewnętrznym prowadzeniem przewodów poprawia wydajność aerodynamiczną i estetykę dzięki konstrukcji inspirowanej pracami w tunelu aerodynamicznym.