Profesjonalny surowiec węglowy używany w naszej fabryce kompozytów pozwala wyprodukować ramę z bardzo wysokim współczynnikiem sztywności do masy. Przedni trójkąt jest formowany jako jeden element w autorskim procesie zwanym Modified Monocoque Construction.
TCR Advanced
Pro 0 Disc
23 999 zł
Podjazdy, zakręty i zjazdy z niezrównaną, wszechstronną wydajnością. Od gór po równiny, we wszystkich warunkach nowy TCR Advanced Pro Disc wznosi się na wyższy poziom dzięki lżejszej, sztywniejszej ramie i nowym, aerodynamicznym przekrojom rur.
Zupełnie nowy TCR Advanced Pro Disc zapewnia wydajność, aby zdobyć KOM-a i pewność, żeby przesunąć swoje granice na technicznych zjazdach. To wszechstronny rower do wygrywania. Wyposażony w ramę wykonaną w technologii Advanced, która może pochwalić się najlepszym w swojej klasie stosunkiem sztywności do masy i aerodynamicznym profilem główki ramy, dolnej rury i widelca. Prześwity w ramie są odpowiednio duże dla opon o średnicy do 32 mm, co czyni go wszechstronną maszyną wyścigową radzącą sobie we wszystkich warunkach drogowych. Dzięki sprawdzonej geometrii Compact Road, technologii Overdrive 2, mocowaniu hamulców flat mount i pochłaniającej drgania sztycy Variant jest to rasowa maszyna wyścigowa nastawiona na wydajność, która wyróżnia się w każdym aspekcie jazdy szosowej.
Główne korzyści
Najlepsza wydajność w swojej klasie
Dzięki niesamowitemu w swojej klasie współczynnikowi sztywności pedałowania do masy i zaktualizowanemu kształtowaniu rur aero ten zestaw ramowy został zaprojektowany tak, aby zapewnić szosowym ścigantom doskonałe walory podjazdowe, wydajność aerodynamiczną i sztywność niezbędną do sprintu, żeby uzyskać wydajność pozwalającą zwyciężać.
Zaawansowana aerodynamika
W tym aspekcie można znaleźć najbardziej wymierne zyski TCR w porównaniu z modelami poprzedniej generacji. Każdy kształt rury został przeanalizowany, przeprojektowany i przetestowany w celu stworzenia ogólnej struktury o znacznie niższym oporze przy szerszym zakresie kątów wiatru pozornego. Rezultatem jest TCR, który jest szybszy niż kiedykolwiek w sprintach i jeździe solo.
Pełna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają płynną, potężną siłę hamowania i modulację w celu zapewnienia dodatkowej kontroli w warunkach zmiennej pogody i różnych warunków drogowych. Mocowania flat mount i nowe osie przelotowe poprawiają sztywność i prowadzenie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca pozwala na opony o większej szerokości do 32 mm.
KOMPOZYT ADVANCED
RURY O PRZEKROJU ŚCIĘTEJ ELIPSY
Nowe strategicznie zaprojektowane sekcje w ramie i widelcu, opracowane w testach CFD i w tunelu aerodynamicznym, poprawiają wydajność aerodynamiczną, zmniejszając opór wiatru w szerszym zakresie kątów odchylenia w porównaniu z tradycyjnymi rurami w kształcie kropli.
SZTYCA VARIANT
Nasz projekt sztycy zapewnia perfekcyjną równowagę między lekkością, komfortem jazdy, aerodynamiką oraz łatwością instalacji i regulacji siodełka.
SYMETRYCZNY WIDELEC KOMPOZYTOWY
Nowy widelec kompozytowy Advanced SL charakteryzuje się symetryczną konstrukcją i kształtem aero, a także integracją hamulców tarczowych i zwiększonym prześwitem dla opon do 32 mm. Ta nowa konstrukcja sprawia, że jest lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny.
KIEROWNICA CONTACT SL
Nowa kierownica Contact SL jest wyposażona w zmodyfikowane prowadzenie linek, które zapewnia optymalną równowagę aerodynamiki, ergonomii oraz bezproblemową instalację i konserwację.
OVERDRIVE 2
Najbardziej zaawansowana technologia rur sterowych w dzisiejszych rowerach Giant. Zaprojektowane z myślą o niespotykanej dotąd wydajności układu kierowniczego, ponadwymiarowe łożyska (1 1/2" dolne, 1 1/4" górne) i stożkowe rury sterowe współdziałają, aby zapewnić najwyższą sztywność układu kierowniczego.
MEGADRIVE
Masywna czworokątna rura dolna tworzy połączenie między główką OverDrive 2 z suportem PowerCore. Ten precyzyjnie zaprojektowany prostokątny kształt zapewnia niespotykaną dotąd sztywność układu kierowniczego i pedałowania, optymalizując przepływ aerodynamiczny nad standardowym bidonem.
POWERCORE
Masywnie przewymiarowany obszar łączenia suportu i widełek łańcuchowych mieszczą w pełni zintegrowany suport 86 mm. Symetryczne ramiona widełek zapewniają dodatkową sztywność napędu.
NOWE KOŁA SYSTEMOWE TUBELESS
Stworzone z użyciem unikalnej technologii Dynamic Balanced Lacing (dynamicznie równoważonego naciągu szprych) zarezerwowanej wyłącznie dla Gianta, zupełnie nowe kompozytowe koła są fabrycznie przygotowane pod system bezdętkowy zapewniając lepszą wydajność, komfort i kontrolę.
INTEGRACJA HAMULCÓW TARCZOWYCH
Rama i widelec posiadają w pełni kompozytowe mocowania hamulców tarczowych typu flat mount, które zapewniają mocne i skuteczne hamowanie w każdych warunkach.
Hookless Rim Design
Hookless rim design enhances overall durability, and offers a wider inner rim width without adding extra weight. It also helps to create a more round tire shape providing superior grip and handling as well as added sidewall support when cornering.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.