Profesjonalnej jakości surowy karbon jest zaplatany w naszej własnej fabryce kompozytów przy użyciu najbardziej zaawansowanych metod inżynieryjnych i konstrukcyjnych, w tym następujących: Technologia ciągłych włókien (ang. Continuous Fiber Technology) dodaje wytrzymałości przy jednoczesnym zmniejszeniu masy. Żywica z technologią karbonowych nanorurek (Carbon Nanotube Technology) poprawia odporność na uderzenia. Do tego proces Fusion umożliwia tworzenie lżejszych, mocniejszych połączeń ram.
TCR Advanced SL
Disc 0 RED
Original price: 43 999 zł 54 999 zł
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 43 999,00 zł
Najnowsza generacja sztandarowego modelu szosowego, który od ponad trzech dekad wygrywa największe wyścigi na świecie. Oto najwyższa wszechstronność dla mających obsesję na punkcie osiągów.
Główne korzyści
Wiodąca w klasie wydajność
Ramę opracowano, by zapewnić kolarzom szosowym najwyższą skuteczność na podjazdach, wydajność aerodynamiczną i zwycięską sztywność podczas sprintów. Osiągnięto to dzięki najwyższemu stosunkowi sztywności do masy wśród rowerów tej klasy oraz aerodynamicznym profilom rur.
Zaawansowana aerodynamika
Oto najbardziej wymierne korzyści modeli TCR, w porównaniu z poprzednimi generacjami. Analiza i testy każdego kształtu rury oraz zoptymalizowana produkcja umożliwiły stworzenie konstrukcji o znacznie niższych oporach przy szerszym zakresie kątów natarcia.
Pełna kontrola
Zintegrowane z ramą hamulce tarczowe zapewniają płynne hamowanie o dużej sile i modulacji, co daje jeszcze większą kontrolę w różnych warunkach drogowych i pogodowych. Standard Flat-Mount i nowe osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie, a dodatkowy prześwit ramy i widelca umożliwia założenie szerszych opon do 32 mm.
KOMPOZYT ADVANCED SL
RURY O PROFILU ŚCIĘTEJ ELIPSY
Strategiczne profile aerodynamiczne ramy i widelca, opracowane przy pomocy obliczeniowej mechaniki płynów (CFD, ang. Computational Fluid Dynamics) i testów w tunelu aerodynamicznym, poprawiają wydajność aerodynamiczną, zmniejszają opór powietrza w szerszym zakresie kątów natarcia niż tradycyjne rury w kształcie kropli.
SZTYCA ZINTEGROWANA VARIANT
Stworzona specjalnie dla zawodowych kolarzy szosowych sztyca Variant o wyrafinowanym kształcie i zintegrowanej konstrukcji gwarantuje charakterystykę jazdy o wyważonej płynności i wydajności.
NAJNOWOCZEŚNIEJSZE ROZWIĄZANIE KOMPOZYTOWE
Nawet 150 arkuszy kompozytowych jest rozmieszczanych przy użyciu zrobotyzowanego procesu układania. Laserowo wycinane detale umożliwiają wykorzystanie mniejszych, super-precyzyjnych elementów, co zmniejsza masę ram. Żywica z technologią karbonowych nanorurek (Carbon Nanotube Technology) poprawia odporność na uderzenia, a proces Fusion umożliwia tworzenie lżejszych i mocniejszych połączeń ram.
W PEŁNI KOMPOZYTOWY WIDELEC
Widelec kompozytowy klasy Advanced SL jest symetryczny i opływowy. Do tego dochodzą zintegrowane hamulce tarczowe i zwiększony prześwit na opony do 32 mm. Nowa konstrukcja sprawia, że jest on lżejszy, sztywniejszy i bardziej aerodynamiczny.
KIEROWNICA CONTACT SLR
Nową kierownicę Contact SLR cechuje zmodyfikowane prowadzenie przewodów, zapewniające rozsądne wyważenie aerodynamiki, ergonomii oraz prostoty obsługi.
OVERDRIVE 2
Najbardziej zaawansowana technologia rur sterowych we współczesnych rowerach Giant. Zaprojektowane, aby zapewnić niespotykane sterowanie przodem, powiększone łożyska sterów (1 1/2 "dolne, 1 1/4" górne) i zwężana rura sterowa harmonijnie współpracują, zapewniając najwyższą sztywność kokpitu.
MEGADRIVE
Masywna, prostokątna rura dolna stanowi połączenie pomiędzy główką ramy OverDrive 2 a suportem PowerCore. Ten precyzyjnie opracowany, prostokątny kształt zapewnia niespotykaną sztywność podczas skręcania i pedałowania, jednocześnie optymalizując opływ powietrza przy zastosowaniu standardowego bidonu.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 86 mm. Symetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Produkcja w ramach autorskiej technologii Dynamic Balanced Lacing, system kół kompozytowych i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
INTEGRACJA HAMULCÓW TARCZOWYCH
Rama i widelec zostały zaprojektowane zgodnie ze standardem hamulców tarczowych Flat-Mount, dla mocnego i niezawodnego hamowania w każdych warunkach.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.