Najbardziej zaawansowana mieszanka wykorzystująca Carbon Nanotube Technology (CNT), mikroskopijny polimer dodawany do żywicy wytwarzanej w fabryce Giant. Cząsteczki CNT, działając jak miniaturowe podpory, wzmacniają warstwy kompozytów. Ramy z CNT są o 14% odporniejsze na uderzenia niż ramy bez tego polimeru.
XTC Advanced
SL 29 0
32 999 zł
Chaotyczne starty, walka o pozycję, wspinaczki w czerwonej strefie i techniczne zjazdy. Wyścigi XC to wydarzenie, gdzie adrenalina miesza się z zawziętością, a ten zupełnie nowy, superlekki hardtail da Ci kopa niezbędnego, by piąć się w górę stawki.
Jeśli chodzi o czystą prędkość w wyścigach XC, nic nie pokona osiągów lekkiego, kompozytowego hardtaila. Nowy XTC Advanced SL 29 kontynuuje tradycję zdobywcy Pucharu Świata z zupełnie przeprojektowaną ramą najlżejszego roweru terenowego, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy. Rama o masie poniżej 900 gramów jest wykonana ręcznie z kompozytów klasy premium Advanced SL, z geometrią, która została zoptymalizowana do wyważonych, stabilnych i szybkich 29-calowych kół. Każdy egzemplarz jest wykonywany z konkretnym układem włókna węglowego, który zależy od rozmiaru ramy. Rezultat? Superdoładowanie podczas wspinaczek, płynna amortyzacja pośród korzeni, kamieni i kolein oraz osiągi dorównujące tylko Twojej obsesji na punkcie XC.
Główne korzyści
Superlekka rama
Rama poniżej 900 gramów, wykonana ręcznie z kompozytów klasy premium Advanced SL, zapewnia zawodnikom XC przewagę nad rywalami podczas podjazdów, przyspieszeń i sprintów.
Niezrównana wydajność
Kompozytowy 29-calowiec, z najwyższym stosunkiem sztywności do masy w tej klasie, optymalnie wykorzystuje siłę pedałowania.
Płynna jazda
Ramy są specjalnie dostosowywane w zależności od rozmiaru. Sposób układania włókna węglowego jest różny w zależności od rozmiarów, aby zoptymalizować amortyzację pionową zapewniającą płynną jazdę na trasach XC.
TECHNOLOGIA ADVANCED SL
ZOPTYMALIZOWANE KSZTAŁTOWANIE RUR
Całkowicie przeprojektowana rama XTC Advanced SL 29 ma zoptymalizowany kształt każdej rury, aby zmniejszyć wagę, zachować sztywność i poprawić jakość jazdy w terenie XC.
OVERDRIVE
Oryginalna technologia główki ramy Giant, mająca zapewnić precyzję sterowania rowerem. W tym celu zastosowano większe łożyska sterowe (dla rowerów szosowych dolne o wielkości 1¼” i górne w rozmiarze 1⅛”, a dla rowerów typu off-road dolne o wielkości 1½” i górne - 1⅛”), które współpracują ze zwężającą się rurą sterową widelca, zapewniając optymalną sztywność podczas kierowania rowerem.
Wewnętrzne prowadzenie pancerzy
Wewnętrzne prowadzenie linek zapewnia łatwą instalację kabli przy minimalnej wadze ramy.
MEGADRIVE
Masywna rura dolna o prostokątnym przekroju wraz z powiększoną rurą górną tworzą układ zapewniający najwyższą precyzję sterowania. Zaprojektowana w ten sposób rura dolna gwarantuje niespotykaną dotychczas sztywność konstrukcji podczas pedałowania.
PowerCore
Znacząco powiększony węzeł suportowy jest w pełni zintegrowaną konstrukcją o szerokości 86 mm (92 mm w rowerach typu off-road). Asymetryczne dolne rurki tylnego trójkąta zapewniają sztywność po stronie napędu oraz stabilność po stronie przeciwnej.
Technologia Boost
Szerszy rozstaw piast zapewnia dodatkową kontrolę i optymalną wydajność układu napędowego.
Polecamy
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.